AOU حل جميع الواجبات ومشاريع التخرج لجميع الفروع والتخصصات AOU
حلول مضمونة وغير مكررة لجميع الواجبات
 
مدرسين خصوصيين – ملخصات هامة مجانية لجميع المواد
خدماتنا لجميع فروع الجامعة ولجميع الأقسام الدراسية
 
واتس اب 00963957547725
mustafaalbeda@hotmail.com

AOU حل جميع الواجبات ومشاريع التخرج لجميع الفروع والتخصصات AOU

AOU حلول مضمونة وغير مكررة لجميع الواجبات ومشاريع التخرج AOU
 
الرئيسيةالرئيسية  س .و .جس .و .ج  مكتبة الصورمكتبة الصور  بحـثبحـث  قائمة الاعضاءقائمة الاعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
واتس اب-موبايل 00963957547725 -mustafaalbeda@hotmail.com

Instagram


شاطر | 
 

 A new chain of hyper retail stores is thinking of entering the Arab market. You are nominated to initiate a study to evaluate the Arab market potentiality for this retailing chain. Moreover, you are required to provide recommendations on where these retai

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
WhatsApp-00963951432013
Admin


عدد المساهمات : 2348
نقاط : 156631
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 20/09/2008
العمر : 46
الموقع : www.aoua.123.st

مُساهمةموضوع: A new chain of hyper retail stores is thinking of entering the Arab market. You are nominated to initiate a study to evaluate the Arab market potentiality for this retailing chain. Moreover, you are required to provide recommendations on where these retai   السبت أبريل 02, 2016 8:08 pm

A new chain of hyper retail stores is thinking of entering the Arab market. You are nominated to initiate a study to evaluate the Arab market potentiality for this retailing chain. Moreover, you are required to provide recommendations on where these retail stores should be located and how they should be designed. In light of this case, answer the following:
1- Explain the importance of defining the reserch problem. Then, suggest the possible marketing research problem that fits this case? (10 marks)

2- Explain the differences between exploratory, descriptive and causal research. Then, suggest which of these types that best addresses the suggested marketing research problem? Justify your answer. (10 marks)

3- Data comes in different types; primary, secondary, quantitative and qualitative. In light of this statement you are required to: (20 marks)
a. Explain the differences between Primary and secondary data and explain how they could answer the marketing research problem of the above case. (10 marks)
b. Explain the differences between qualitative and quantitative data and explain how these two types could answer the marketing research problem of the above case. (10 marks)

_________________
AOU
حلول جميع الواجبات
موبايل – واتس أب
00963951432013
mustafaalbeda@hotmail.com

حلول مضمونة لجميع الواجبات ومشاريع التخرج
حلول الواجبات غير مكررة ونسبة التشابه أقل من 10%
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.aoua.123.st
 
A new chain of hyper retail stores is thinking of entering the Arab market. You are nominated to initiate a study to evaluate the Arab market potentiality for this retailing chain. Moreover, you are required to provide recommendations on where these retai
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» من افضل البرامج لاسترجاع الملفات الحذوفةOntrack EasyRecovery Professional 6.20 retail-FOSI
» Quick Thinking
» Advantages and Disadvantages of studying abroad
» arab art gallery
» معلومات عن الثعلب الأحمر : الثعلب العربي Vulpes vulpes: Arab

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
AOU حل جميع الواجبات ومشاريع التخرج لجميع الفروع والتخصصات AOU :: حلول واجبات 2016 الفصل الصيفي AOU(يشاهدة الآن 3537 زائر)-
انتقل الى: