AOU حل جميع الواجبات ومشاريع التخرج لجميع الفروع والتخصصات AOU
حلول مضمونة وغير مكررة لجميع الواجبات
 
مدرسين خصوصيين – ملخصات هامة مجانية لجميع المواد
خدماتنا لجميع فروع الجامعة ولجميع الأقسام الدراسية
 
واتس اب 00963957547725
mustafaalbeda@hotmail.com

AOU حل جميع الواجبات ومشاريع التخرج لجميع الفروع والتخصصات AOU

AOU حلول مضمونة وغير مكررة لجميع الواجبات ومشاريع التخرج AOU
 
الرئيسيةالرئيسية  س .و .جس .و .ج  مكتبة الصورمكتبة الصور  بحـثبحـث  الأعضاءالأعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
واتس اب-موبايل 00963957547725 -mustafaalbeda@hotmail.com

Instagram


شاطر | 
 

 MBA Course Code: BMMK5103 Course Name: Marketing Management Credit Hours: 3 Assessment: Assignments Assessment Type Details of assessment

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
WhatsApp-00963951432013
Admin
avatar

عدد المساهمات : 2401
نقاط : 163790
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 20/09/2008
العمر : 47
الموقع : www.aoua.123.st

مُساهمةموضوع: MBA Course Code: BMMK5103 Course Name: Marketing Management Credit Hours: 3 Assessment: Assignments Assessment Type Details of assessment    الإثنين ديسمبر 21, 2015 12:12 am

MBA
Course Code: BMMK5103
Course Name: Marketing Management Credit Hours: 3
Assessment: Assignments
Assessment Type Details of assessment Marks distribution

Assignment-1
Refer to the case study on CISCO Systems on pages 79-80 Chapter2. You are required to:
1- Discuss how building brand in a business-to-business context is different from doing so in the consumer market.
2- Critically analyze CISCO’s plan to reach out to consumers. Is it a viable one? Why? Why not?
3- Offer suggestions/recommendations to CISCO Systems on how to develop its marketing strategies more effectively? (Word Count 2000 words)
Assignment 1 = 20%

Assignment-2
Industry-Based Research
Reference may be made to Chapter 4 : Conducting Marketing Research
You are required to:
1. Identify any organization of your choice.
2. Critically discuss the marketing research process of the chosen firm.
3. Offer five recommendations on how to improve the marketing research process and for the best practices in the firm. (Word count 3000 words)












Assignment 2 = 40%
Class Course work = 60%


Final Exam:
(3 Hrs.) Final Exam Structure
PART A
2 Essays
questions
(20 marks each) – answer BOTH
Level of learning:
Application and Analysis
TOTAL MARKS: 40%
Part A- 40 Marks
PART B
5 Essays
questions
(20 marks each), answer THREE
Level of learning:
Evaluation and Synthesis
TOTAL MARKS: 60% Part B-60 Marks






Final Exam = 40%
TOTAL COURSE ASSESMENT = 100%

The assignment MUST be uploaded on the LMS
Tutor:
Note: Instructions for the answers:
1. Word count for all answers should be 2000.
2. References should not be less than 5 .Including, books, journals etc.
3. E-Library should be used.
4. All answers should be in essay format.
5. Plagiarism will be penalized according to the policy of the university.

_________________
AOU
حلول جميع الواجبات
موبايل – واتس أب
00963951432013
mustafaalbeda@hotmail.com

حلول مضمونة لجميع الواجبات ومشاريع التخرج
حلول الواجبات غير مكررة ونسبة التشابه أقل من 10%
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.aoua.123.st
 
MBA Course Code: BMMK5103 Course Name: Marketing Management Credit Hours: 3 Assessment: Assignments Assessment Type Details of assessment
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» kaspersky anti virus 9.0.0736+code d activation arjo arade
» برنامجréussire son code de la route رائع لمن يريد تعلم السياقة ألي مش راح يدخل لن يستطيع قيادة
» Cours Marketing etudiant
» كل ما يتعلق بكارت التيستر بالصورة
» لفتح الرقم السرى لاى جهاز نوكيا !!!!

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
AOU حل جميع الواجبات ومشاريع التخرج لجميع الفروع والتخصصات AOU :: حلول واجبات 2016 الفصل الصيفي AOU(يشاهدة الآن 3537 زائر)-
انتقل الى: